اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

جایگاه‌های سی ان جی نیمه تمام تا پایان سال تکمیل شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندارگفت: بخشی از جایگاه‌های سی ان جی در استان راکد مانده است که باید تا پایان سال تکمیل شود.

جایگاه‌های سی ان جی نیمه تمام تا پایان سال تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهپور رستمی صبح امروز در نشست کمیته مدیریت و ساماندهی حمل و نقل استان بوشهر با بیان اینکه از پیگیری‌های جایگاه‌های سی ان جی نیمه‌تمام راضی نیستم، اظهار داشت: در ساخت این جایگاه‌ها حداقل دو میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که متوقف ماندن برخی از آن‌ها نه تنها موجب ضرر و زیان به جامعه می‌شود بلکه تبعات ناهنجاری در پی دارد.

وی با تاکید بر این نکته که باید این جایگاه‌ها هر چه سریعتر ساماندهی شود، گفت: در صورتی که به این جایگاه‌ها سرو سامان داده نشود باید مسئولان ذیربط استانی و کشوری پاسخگو باشند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر خودروها گازسوز هستند، راه‌اندازی این جایگاه‌ها موجب افزایش رضایت‌مندی مردم را فراهم می‌کند.

رستمی اضافه کرد: بهره‌برداری و نگه‌داری جایگاه‌های سی ان جی به عهده شهرداران است و شهرداران باید هم در جهت بهره‌برداری، نگه‌داری و ایمنی این جایگاه‌ها بکوشند.

وی به بدهی برخی از جایگاه‌ها به شرکت گاز اشاره کرد و افزود: لازم است جایگاه‌هایی که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده‌اند هرچه سریعتر بدهی خود را بپردازند و فرمانداران موظفند این موضوع را پیگیری مستمر کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول