اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء شرق کشور خبر داد

شرکت 450 نفر در طرح بصیرت بانوان

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء شرق کشور از شرکت 450 نفر در طرح بصیرت بانوان خبر داد.

شرکت 450 نفر در طرح بصیرت بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ملک‌علی اسدی‌فر صبح امروز در اختتامیه طرح بصیرت بانوان پدافند هوایی اظهار کرد: این طرح در راستای آگاهی بخشی به خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی به مدت سه روز در بیرجند برگزار شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان نظام سعی دارند در جنگ نرم، ارزش‌های اسلامی را از خانواده‌های ما بگیرند باید در راستای آگاهی‌بخشی به این کانون مهم برنامه‌ریزی کنیم.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء شرق کشور تصریح کرد: در این دوره آموزشی سعی شده با استفاده از اساتید مجرب در بهبود روابط خانوادگی، تربیت فرزندان و  آشنایی خانواده‌ها با تهدیدهای دشمنان مطالبی ارائه شود.

اسدی‌فر به موضوعات آموزشی این طرح اشاره کرد و افزود: مهارت همدلی و روابط مؤثر در خانواده، مهارت مقابله با پرخاشگری، مهارت مقابله با طردشدگی، استرس و اضطراب و مهارت تعامل و انتقاد از جمله موضوعات آموزشی این دوره بوده است.

ضرورت افزایش مهارت تربیت مذهبی فرزند

وی ادامه داد: مهارت تربیت مذهبی فرزند، مهارت برخورداری از لذت عبادی فردی و اجتماعی، مهارت وحدت پدر و مادر در تربیت فرزند و تبیین اثرات مثبت و منفی فیلم، اینترنت، تلفن همراه و ماهواره از دیگر موضوعات آموزشی در این دوره بوده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء شرق کشور استقبال خانواده‌ها را از این دوره آموزشی چشم‌گیر دانست و گفت: تا پایان سال یک دوره آموزشی دیگر نیز برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

اردوی زیارتی برگزاری می‌شود

اسدی‌فر اضافه کرد: این طرح با هدف یکسان‌سازی و اجرای یکنواخت دوره‌های تربیتی بصیرت بانوان در سطح ادارات عقیدتی، سیاسی و پرهیز از فعالیت‌های پراکنده و غیرموثر و پرداختن به مسائل و موضوعات مربوط به خانواده برگزار شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در پایان این دوره آموزشی اردوی زیارتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/690011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول