اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

تعامل رسانه و روابط عمومی برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت نقش و جایگاه رسانه و روابط عمومی در هر عرصه‌ای گفت: تعامل رسانه و روابط عمومی برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی ضروری است.

تعامل رسانه و روابط عمومی برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی و هماهنگی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از اهم وظایف دوایر روابط عمومی در نهادها و دستگاه‌های مختلف بیان و دفاع از خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دنیای کنونی با توجه به افزایش همه روزه پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و فشارهای ناشی از جنگ نرم، رسانه‌ها بیش از گذشته در این وادی باید انجام وظیفه کرده و به بصیرت‌افزایی کمک کنند.

این مسئول ارشد اجرایی نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را در تبیین جنگ نرم دشمن مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌ و رسانه‌ها باید با تعامل بیشتر و تشکیل اتاق فکر در انعکاس بیشتر خدمات همت به خرج دهند.

رضوانی به برنامه‌های دهه فجر اشاره و با بیان این‌که اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها وظیفه‌ای بس خطیر است، ابراز داشت: با توجه به وضعیت حاکم و محدودیت‌های اعتباری، دستگاه‌های مختلف اجرایی با مشارکت بیشتر اقدام به اجرای برنامه‌های دهه فجر کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لزوم حفظ خطوط قرمز در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی همه باید متخلق به اخلاق اسلامی باشند که رسانه و روابط عمومی از این امر مستثنی نیستند.

وی ترور شخصیت و تخریب را کاری غیر حرفه‌ای در رسانه دانست و گفت: اگر رسانه‌ها مستقل در کار خود عمل کنند هیچ‌گاه به تخریب روی نخواهند آورد.

این مسئول به خواب‌هایی که دشمنان برای همه در هر قشری دیده‌اند اشاره کرد و افزود: باید پاسخ دشمن را با رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای بدهیم و همچنان‌که اکنون در بسیاری از عرصه‌ها بر دشمن فائق آمده‌ایم در عرصه رسانه‌ای نیز با همت اصحاب رسانه بر دشمن فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/2571‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول