اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 20 سال از مراسم کلنگ‌زنی

مجموعه ورزشی کارگران مرودشت اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مرودشت پس از گذشت 20 سال از کلنگ‌زنی آن توسط مسئولان وقت، تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

مجموعه ورزشی کارگران مرودشت اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مرودشت که 20 سال از کلنگ‌زنی آن در اوایل دور چهارم مجلس شورای اسلامی و در زمان نماینده وقت، مرحوم جلیل رشیدی می‌گذرد هیچ‌گاه عملیات اجرایی آن آغاز نشد و کارگران جوانی که شاید آن روزها از اینکه دارای مجموعه ورزشی اختصاصی می‌شوند از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند به سن بازنشستگی رسیدند و پایان که نه، آغاز آن را نیز ندیدند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت در این زمینه اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 12 هکتار و از نظر مکان‌یابی در یکی از بهترین نقاط مرودشت پیش‌بینی شده اما این طرح که ابتدای دهه 70 کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن بر زمین زده شده، در ابتدا یک پروژه ملی به حساب آمده که پس از مدتی در قالب پروژه‌های استانی گنجانده شده است.

محمدمهدی برومندی افزود: با توجه به اینکه حدود 200 هزار بیمه شده تامین اجتماعی به صورت مستقیم در این شهرستان وجود دارند و عنوان دومین شهر کارگری فارس بعد از شیراز را یدک می‌کشد و وجود نخستین پتروشیمی خاورمیانه و صنایع آلاینده و کارخانجاتی که در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در این شهرستان فعال است، باید به عنوان یک شهر کارگری محسوب شده و توجه بیشتری به آن شود.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های بسیاری در این استان و کشور وجود دارند که از نظر آمار جمعیتی و کارگری از مرودشت پایین‌ترند اما دارای مجموعه ورزشی مناسب و اختصاصی هستند و ما اعتقاد راسخ داریم که در این مورد حق مردم مرودشت و طبقه کارگری آن ضایع شده است.

نماینده مردم مرودشت ادامه داد: در راستای احقاق حق مردم و طبقه کارگری جلسات متعددی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان این وزارتخانه داشته‌ایم و پیرو این جلسات معاون این وزارتخانه از پروژه بازدید کرد و تصمیم گرفته شد که این مجموعه به طور مجدد به پروژه ملی تبدیل و تامین اعتبار شود.

برومندی همچنین بیان داشت: مسئولان قول داده‌اند که در سال آینده عملیات فاز نخست این مجموعه شامل زمین فوتبال، استخر و سالن چندمنظوره آن آغاز شود و انتظار 20  ساله مردم و کارگران و جوانان این شهرستان برآورده شود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول