اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

فضای دانشگاهی بیش از گذشته وارد عرصه صنعت شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برای توسعه هر چه بیشتر صنعت عظیم نفت باید فضای دانشگاهی بیش از گذشته وارد عرصه صنعت شود و این دو حوزه به هم گره زده شود.

فضای دانشگاهی بیش از گذشته وارد عرصه صنعت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در نشست با معاون پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در عرصه نفت و گاز است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: تلاش برای رشد و پیشرفت منطقه در سال تولید ملی از اهمیت خاصی برخوردار است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر همبستگی دانشگاه و صنعت تصریح کرد: برای توسعه هر چه بیشتر این صنعت عظیم باید فضای دانشگاهی بیش از گذشته وارد عرصه صنعت شود و این دو حوزه به هم گره زده شود.

نصوری خاطرنشان کرد: با دست توانمند دانشجویان این مرز و بوم قادر خواهیم بود توسعه صنعت در منطقه را که در گذشته توسط بیگانگان انجام می‌گرفت اکنون به تنهایی و بدون کمک آنها تجهیز و به سمت بومی‌سازی ببریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر پذیرش هر صنعت جدید متناسب با صنعت نفت در منطقه بیان داشت: دانشگاه‌های ما باید نقش خود را در صنعت به صورت علمی و عملی نشان دهند چنانکه حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هر چه بیشتر تنگ‌تر و محکم‌تر شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما باید با دست توانمند دانشجویان و دانشگاهیان بخشی از ذخیره این مملکت که در حال هدر رفتن است را کنترل کرده و تبدیل به تولید کنیم و نتیجه آن را در چرخه اقتصاد کشور احساس کنیم.

نصوری با استقبال از بازدید دانشگاهیان از منطقه صنعتی پارس جنوبی اذعان داشت: صنعت نفت به تمام مردم و نظام ایران تعلق دارد و ما آمادگی داریم که برای پیشرفت آن همه امکانات را در اختیار دانشگاهیان برای بازدید قرار دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول