اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

سهم 3200 میلیارد تومانی بوشهر از تعهدات سفرهای استانی وزارت نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: تعهدات سفرهای استانی وزارت نفت در استان بوشهر 3 هزار و 200 میلیارد تومان است.

سهم 3200 میلیارد تومانی بوشهر از تعهدات سفرهای استانی وزارت نفت

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در مجموع وزارت نفت 8 هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی دولت تعهد دارد که 3 هزار و 200 میلیارد تومان آن سهم استان بوشهر است.

وی افزود: از 3 هزار و 200 میلیارد تومان، یک‌هزار و 200 میلیارد تومان مربوط به سفر دوم و مابقی مربوط به سفر سوم دولت به استان بوشهر است.

مدیرعامل پارس جنوبی اضافه کرد: از اعتبارات سفر دوم دولت به استان بوشهر 600 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مختلف به قرارگاه خاتم الانبیاء پرداخت کردیم.

نصوری در مورد اشتغال در منطقه ویژه گفت: سهم اشتغال نیروهای بومی در منطقه ویژه را با تدابیر اندیشیده شده به 67 درصد هم رساندیم.

این مسئول اضافه کرد: سرجمع نیروهای که در منطقه ویژه پارس جنوبی و شرکت‌های تابعه مشغول به کارند 37 درصد بومی و 63 درصد غیربومی هستند.

مدیرعامل پارس جنوبی ادامه داد: از تعداد افرادی که در سامانه اشتغال منطقه ویژه ثبت‌نام کردند 30 هزار و 297 نفر بومی و 70 هزار و 832 نفر غیربومی که از این تعداد 3 هزار و هفت نفر زن و مابقی مرد بودند.

نصوری تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی تمام تلاش خود را برای به اشتغال نیروهای متخصص جویای کار انجام می‌دهد و در زمینه تبدیل وضعیت نیروها نیز عملکرد بسیار مثبتی داشتیم.

وی با اشاره به نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت در عسلویه خاطرنشان کرد: این نشست منشا برکات زیادی برای توسعه استان بوشهر بود و اعتبارات خوبی هم برای تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اجرا تصویب شد.

مدیرعامل پارس جنوبی با تقدیر از حمایت‌های وزیر و همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت از منطقه ویژه اذعان داشت: بی‌شک وزارت نفت با سیاست‌های کارشناسی شده مسیر خود را برای رسیدن به اهداف عالیه و تحول در صنعت نفت به خوبی طی می‌کند.

انتهای پیام/66006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول