اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال:

مقررات جدید والیبال در لیگ برتر 92 اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: پنج قانون و هشت مقررات جدید والیبال برای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 92 اجرایی می‌شود.

مقررات جدید والیبال در لیگ برتر 92 اجرایی می‌شود

امیدوار حاتمی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: کمیته داوران یکی از کمیته‌های فعال فدراسیون والیبال است، در هر هفته داوران زیادی که عضو آن هستند رقابت‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک و دیگر رقابت‌ها و لیگ‌های کشوری در بخش آقایان و بانوان را سوت می‌زنند.

وی افزود: فعالیت این کمیته مطلوب ارزیابی می‌شود و همچنین تاکنون داوران ما در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور توانستند نمره قابل قبول و خوبی را به خود اختصاص دهند.

حاتمی با اعلام این‌که بر اساس آخرین اخبار قوانین و مقررات داوری در والیبال نیز با تغییراتی روبه‌رو بوده است، گفت: تمامی قوانین و مقرراتی که در والیبال کشور اجرا می‌شود به روز بوده و از فدراسیون جهانی تبعیت می‌کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با تأکید بر این‌که پنج قانون و هشت مقررات جدید والیبال را برای اجرا در دستور کار داریم، عنوان کرد:‌ بلافاصله پس از پایان لیگ برتر والیبال سال 91، برای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال آینده این قوانین اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: به همین منظور برای آشنایی مربیان، عوامل تیم‌ها و بازیکنان نیز نشست‌های متعددی می‌گذاریم تا در آن با حضور کارشناسان این رشته ورزشی به تشریح و توضیح قوانین و مقررات جدید والیبال بپردازیم.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول