اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

عملکرد شوراها و شهرداری‌ها تأثیرگذاری مستقیم در جامعه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: عملکرد شوراها و شهرداری‌ها تأثیرگذاری مستقیم در جامعه دارد.

عملکرد شوراها و شهرداری‌ها تأثیرگذاری مستقیم در جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست مشورتی شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای خلخال، کلور و هشتجین با تأثیرگذار خواندن عملکرد شوراها و شهرداری‌ها در اذهان عمومی جامعه اظهار داشت: شوراها در این مهلت باقیمانده در کنار شهرداران ضمن تلاش مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم و تنظیم بودجه‌های خود، نهایت دقت را به کار گیرند.

وی همچنین از تخصیص 2 میلیارد و 199 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 12 تشکیل مدیریت بحران کشور به 37 پروژه شهرستان خلخال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌ها و مجتمع‌های آبرسانی، آبرسانی روستایی، اصلاح شبکه آب، بازسازی شبکه، کنترل سیل و رسوب، تکمیل استخرهای کشاورزی، آسفالت معابر شهری، بازسازی دیوارهای ساحلی، پل‌های روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال کمترین اختلاف را با دستگاه‌ها در سطح استان داشته و شهرداری خلخال نخستین نهاد در استان است که در پرداخت بیمه به سازمان تأمین اجتماعی، حقوق و دستمزد معوق ندارد و این نشان از همراهی و همکاری صمیمی با مردم و کار اصولی است.

محمدی افزود: شورا و شهرداری باید در تمامی مسائل شهر ورود پیدا کرده و با اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت حل سریع مشکل شهروندان اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شوراها گفت: کار شورای اسلامی فقط نظارت بر کار عمرانی شهرداری و مسائل مربوط با آن نیست، بلکه شورا و شهرداری در برنامه‌‌ریزی‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز باید نقش خود را به درستی ایفا کنند.

فرماندار خلخال بیان داشت‌: نباید برنامه‌های فرهنگی با دید ضعیف از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر نگریسته شود، چراکه در جامعه نیاز فرهنگی نیز جزو نیازهای اصلی شهروندان بوده و در توسعه شهر سهم بسزایی دارد.

محمدی با تقدیر از توجهات استانداری اردبیل، معاونت عمرانی، مدیریت بحران استان به شهرستان خلخال گفت: شورا فقط برای شهرداری نیست، بلکه شورا از بطن مردم برای مردم در کنار شهرداری است.

فرماندار خلخال در بخش پایانی سخنان خود گفت: شهرداران و شورا به حریم شهرها نظارت کامل داشته باشند؛ ساخت و سازهای بی‌رویه در حریم شهرها و اراضی موجود در شهر باعث خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شهری بی‌ضابطه با مشکلات فراوان برای شورا و شهرداری به وجود آید که در آن زمان دیگر هیچ راه‌حلی وجود نخواهد داشت.

فرماندار خلخال در خصوص درصد افزایش ضریب اعتبارات شهرداری‌های شهرستان خلخال گفت: ضریب اعتبارات نسبت به سال 90 در شهر خلخال 206 درصد، در شهر هشتجین 242 درصد و در شهر کلور 430 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی اعتبارات شهرداری‌های شهرستان خلخال از مجموعه اعتبارات استانی از تملک و دارایی‌ها را برای شهرداری خلخال 7 میلیارد و 700 میلیون ریال شامل چهار پروژه، 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برای هفت پروژه برای شهرداری کلور و 3 میلیارد و 50 میلیون ریال برای شش پروژه شهر هشتجین عنوان کرد.

انتهای پیام/62008/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول