اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده لنجان در مجلس:

نرخ بیکاری لنجان نسبت به میانگین استان اصفهان دو برابر است

خبرگزاری فارس: نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی شهرستان لنجان قطب صنعتی در استان به شمار می‌آمد اما اینک نرخ بیکاری آن نسبت به میانگین استان اصفهان دو برابر است و نام شهرستانی برخوردار را نیز بر آن گذاشته‌اند.

نرخ بیکاری لنجان نسبت به میانگین استان اصفهان دو برابر است

مجید منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان بالا است و نیروهای صنایع موجود در این شهرستان از خارج از استان و شهرستان تأمین می‌شود و اندک نیرویی که با آزمون‌های مختلف جذب این صنایع می‌شود در طب صنعتی و سایر آزمون‌های دیگر به دلایل مختلفی همچون مشکلات ریوی رد می‌شود که با یک معادله ساده می‌توان گفت وقتی صنایع در یک شهرستان وجود دارند به مراتب نیز مشکلات همچون مشکلات ریوی و بهداشتی برای مردم آن شهر پیش خواهد آمد.

وی گفت: با مشارکت بین فولاد مبارکه و اداره آب و فاضلاب شهرستان لنجان قراردادی مبنی بر احداث فاضلاب این شهرستان بسته شد که تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان به حساب آب و فاضلاب استان واریز شده که در آینده نزدیک کلنگ زنی این طرح توسط وزیر نیرو انجام خواهد شد که انتظار می‌رود با مساعدت‌های انجام شده این پروژه در سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در مورد بیمارستان شهدای لنجان این شهرستان افزود: با توجه به نداشتن ردیف بودجه مشخص انتظار می‌رود با کمک شورای شهر و استانداری اصفهان این بیمارستان در فازهای دیگر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در مورد پروژه مسکن مهر فولادشهر گفت: با مکاتبات انجام شده انتظار می‌رود همراه با مساعدت‌های استانداری اصفهان مشکلات موجود در زمینه‌های حمل و نقل و عمران نیز در این پروژه برطرف شود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول