اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدون شهر:

فریدون شهر مشکل بیکاری دارد/ مسئولان امر بی توجه‌ هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدون شهر گفت: فریدون شهر دغدغه بیکاری دارد اما برخی از مسئولان این مشکل بزرگ شهرستان را نادیده می‌گیرند.

فریدون شهر مشکل بیکاری دارد/ مسئولان امر بی توجه‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی سلیمی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فریدون شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین دغدغه مردم شهرستان  مشکل بیکاری است، اما برخی مسئولان به این مسئله توجه بسیار کمی دارند.

وی با تاکید به اینکه در زمینه اشتغال مسئولان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم شغل ایجاد کنیم در واقع کشور و جوانان را بیمه کرد‌ه‌ایم، چرا که حل معضل اشتغال می‌تواند جلوی رواج فساد، تخلفات و ناهنجاری‌ها را بگیرد.

فرماندار فریدون شهر تصریح کرد: باید در پرداخت وام‌ها نظارت کامل به عمل آید تا افراد واجد شرایط از این تسهیلات استفاده و در راه ایجاد اشتغال بکار گیرند.

وی در ادامه صحبت‌های مقرر کرد، در جلسات آتی کار گروه اشتغال ضمن حضور الزامی مسئولان دستگاه‌ها، کارشناس مربوطه نیز در جلسه حضور داشته باشد.

سلیمی همچنین اخذ اقرارنامه توسط دستگاه اجرایی با مفاد قبول تمامی عواقب ناشی از دین به حال کردن تسهیلات دریافتی و برداشت اقساط 50 درصد تسهیلات بلوکه شده توسط  بانک عامل  را لازم و ضروری و جزء مدارک لازم  جهت پرداخت تسهیلات عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تمامی پرونده‌های مربوط به تقاضای تسهیلات در سنوات گذشته و حال جهت بررسی مجدد به دستگاه مجری عودت و پس از احراز شرایط جدید دریافت تسهیلات با الصاق فرم بررسی و پس از تایید نهایی به بانک عامل ارسال شود.

فرماندار فریدون شهر همچنین مصوب کرد، هرگونه پرداخت تسهیلات صرفا پس از الصاق فرم نهایی و تکمیل فرم طراحی شده برای هر پرونده توسط دستگاه اجرایی، ممکن می‌باشد و بانک‌ها با ابلاغ کتبی موظف به رعایت تمامی جوانب مصوب جهت پرداخت هرگونه تسهیلات جدید هستند.

وی پرداخت تسهیلات خوداشتغالی را با اولویت پرداخت تسهیلات به مردان خانوار دانست و گفت: صرفاً زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و یا دارای طرح ویژه با شرایط خاص اشتغالزایی از این تسهیلات برخوردار هستند.

سلیمی دیگر مصوبات این جلسه را مصوب کردن تایید نهایی و بررسی‌های لازم تمامی پرونده‌های تکمیل شده در ادارات و ارسال به کمیته اشتغال فرمانداری برای ارسال تایید به بانک‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/63012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول