اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تحقق 75 درصدی بودجه شهرداری شوشتر/حجم بدهی‌ها بالا است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: شهرداری شوشتر در 9 ماه نخست سال‌جاری 75 درصد بودجه جاری سال 91 را محقق کرده است ولی حجم بدهی‌های شهرداری بیش از اندازه زیاد است و نمی‌توان این بدهی‌ها را پرداخت کرد.

تحقق 75 درصدی بودجه شهرداری شوشتر/حجم بدهی‌ها بالا است

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر درباره اعتصاب کارگران شهرداری این شهر اظهار داشت: برای بررسی اوضاع مالی شهرداری شوشتر و چشم‌انداز آینده شهرداری جلسه فوری در دفتر شهرداری شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه اعضای شورای اسلامی نیز دعوت شده‌اند، افزود: در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور خواهند داشت تا برای تامین اعتبار برای پرداخت حقوق‌های معوق شهرداری از آن‌ها کمک بگیریم.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته درآمدهای زیادی داشته است، خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته به فاصله هر 30 تا 35 روز حقوق کارگران و کارمندان شهرداری شوشتر پرداخت شده است ولی به دلیل مشکلات مالی شهرداری در یک ماه گذشته پرداخت حقوق در شهرداری به 48 روز رسیده است.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات در این حوزه برنامه‌ریزی شود، تاکید کرد: باید در اسرع وقت درباره وصول بدهی‌های شهرداری از نهادهای دولتی و شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر برنامه‌ریزی کنیم و در این باره اعضای شورای اسلامی شهر می‌توانند همکاری زیادی با شهرداری انجام دهند.

دُر بیان کرد: در شرایط کنونی باید برای رفع مشکلات مالی شهرداری شوشتر تلاش کنیم و در این باره تنها راه موجود وصول مطالبات شهرداری از سایر دستگاه‌هاست.

وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر در 9 ماه نخست سال‌جاری 75 درصد بودجه جاری سال 91 را محقق کرده است ولی حجم بدهی‌های شهرداری بیش از اندازه زیاد است و نمی‌توانیم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/72006/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول