اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 17

کولیوند:اعزام 800 نفر از دانش‌آموزان قرچک به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه‌فجر 800 نفر از دانش‌آموزان شهرستان قرچک در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع‌ مقدس به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کولیوند:اعزام 800 نفر از دانش‌آموزان قرچک به مناطق عملیاتی جنوب

هوشنگ کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اعلام این خبر اظهار داشت: این دانش‌آموزان با همکاری و هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش به صورت داوطلبانه به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت و آشنا کردن دانش‌آموزان با آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس در سرزمین‌های نور برشمرد و تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوها با فرهنگ مقاومت و شهادت و مقابله با تهدید نرم دشمن بیشتر آشنا خواهند شد.

وی گفت: همان طور که بعد از حادثه عاشورا، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پیام امام‌حسین (ع) و اهداف قیام ایشان را به مردم رساندند امروز انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس برعهده بسیجیان و فرهنگیان جامعه اسلامی است.

کولیوند عنوان کرد: در این اردوها دانش‌آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، از برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و بصیرتی استفاده خواهند کرد.

کولیوند در پایان برگزاری این اردوها را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرم مؤثر دانست.

انتهای‌ پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول