اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون قزوین خبر داد

آغاز مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین از آغاز رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران جوان کشور در قزوین خبر داد.

آغاز مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور در قزوین

فرانک صدیق‌گویا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی بدمینتون دختران جوان کشور دقایقی قبل با حضور 100 بدمینتون‌باز از 12 استان کشور به مدت سه روز در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز در قالب بخش تیمی آغاز شده است، افزود: بدمینتون‌ بازان استان در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های زنجان و فارس هم‌گروه شده‌اند و از امروز به مصاف رقیبان خود می‌روند.

صدیق‌گویا بیان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های تهران، مازندران و گلستان قرار دارند، تیم‌های اصفهان، البرز و همدان در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و تیم‌های سمنان، گیلان و آذربایجان شرقی نیز در گروه چهارم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان از تیم‌های فارس، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی و هرمزگان از جمله استان‌های برتر کشور در بخش بانوان یاد کرد و گفت: این رقابت‌ها در سه بخش تیمی، انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدوارم بانوان بدمینتون‌باز استان قزوین بتوانند در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و بتوانند در جمع چهار تیم برتر این مسابقات حضور داشته باشند.

نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در ادامه عنوان کرد: در جریان رقابت‌های قهرمانی بدمینتون دختران جوان کشور یک دوره مربیگری بدمینتون درجه دو به یک نیز با حضور مدرسین فدراسیون بدمینتون در قزوین برگزار خواهد شد.

صدیق‌گویا اضافه کرد: در این دوره کلاس داوری 15 داور حضور خواهند داشت که پنج نفر از داوران این کلاس‌ها را بانوان قزوینی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول