اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

منشور سرمایه‌گذاری در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: منشور سرمایه‌گذاری تدوین شده و در آینده‌ای نزدیک در قم اجرایی می‌شود.

منشور سرمایه‌گذاری در قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دومین همایش مدیریت سرمایه‌گذاری و فرصت‌ها عدم انسجام و نبود یک منشور سرمایه‌گذاری را از جمله عقب‌ماندگی‌های قم دانست و اظهار کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم و تأکیدات ایشان در خصوص ضرورت تحول در قم، اقدامات خوبی از سوی قوای سه‌گانه و مسئولان صورت گرفت.

وی ادامه داد: با همدلی نهاد‌ها، سرمایه‌گذاران و صاحب‌نظران باید این انسجام را در قم فراهم کنیم و این استان را به نقطه مطلوب برسانیم و آن را به عنوان یک الگوی مدیریت شهری نمونه با مشارکت خود مردم به سایر استان‌ها معرفی کنیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه هیچ نهادی نمی‌تواند خود به تنهایی در فعالیت‌ها موفق باشد، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی و همچنین ضرورت اجرای مشارکت‌های همگانی می‌تواند در پیشبرد اهداف جامعه مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه منشوری تهیه می‌شود و به دست مسئولان می‌رسد تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری تسهیل شود، بیان کرد: با عملیاتی که گذاشته شده است، این منشور در حال تدوین است و در آینده‌ای نزدیک اجرایی شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول