اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوکسور مازندرانی:

آمادگی کسب مدال در مسابقات بوکس آسیا را دارم

خبرگزاری فارس: بوکسور مازندرانی تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: با توجه به شرایط بدنی آمادگی کسب مدال را دارم.

آمادگی کسب مدال در مسابقات بوکس آسیا را دارم

سالار طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات تمرینات و اردوهای بسیار خوبی را با حضور دیگر ملی‌پوشان برگزار کردیم و از نظر بدنی شرایط خوبی دارم.

وی تصریح کرد: تجربه حضور در مسابقات جهانی جوانان در ارمنستان را دارم تا با استفاده از تجربه خود در این رقابت‌ها برای کشور و استانم با کسب مدال افتخارآفرینی کنم.

ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان ادامه داد: در رقابت‌های جهانی ارمنستان اگر شانس داشتم، می‌توانستم در نخستین حضور مدال کسب کنم.

طهماسبی گفت: در مسابقات جهانی ارمنستان تجربه کافی کسب کردم تا اشتباهات گذشته را در فیلیپین تکرار نکنم.

وی درباره وضعیت هیئت بوکس استان اظهار داشت: هیئت بوکس مازندران با مدیریت جعفری با توجه به مشکلات و عدم حمایت اسپانسران و سرمایه‌گذاران برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش خود را می‌کند.

طهماسبی یادآور شد: همان‌طور که به فوتبال و کشتی توجه می‌شود مسئولان نیم نگاهی به دیگر رشته‌های ورزشی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتری از سوی ورزشکاران خواهیم بود.

ملی‌پوش جوان بوکس مازندرانی اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در فیلیپین تمام تلاش و تجربه خود را به کار خواهم بست تا با دست پر به کشورم بازگردم.

طهماسبی تصریح کرد: با توجه به این‌که این مسابقات اواسط اسفندماه در فیلیپین برگزار می‌شود امیدوارم با کسب مدال بتوانم عیدی خوبی به هموطنانم دهم.

گفتنی است، سالار طهماسبی در دسته منهای 81 کیلوگرم به همراه هومن طغانی و سینا قلعه‌بندی به عنوان سه بوکسور از مازندران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در فیلیپین حضور دارند.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول