اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس چالوس:

منتخبان بوکس غرب مازندران معرفی شدند/ بوکس چالوس نیازمند حمایت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس چالوس با اعلام منتخبان مسابقات بوکس غرب مازندران گفت: بوکس چالوس نیاز به حمایت دارد.

منتخبان بوکس غرب مازندران معرفی شدند/ بوکس چالوس نیازمند حمایت

جعفر محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: ورزش بوکس یک ورزش سنگین و قدرتی است و نیاز به حمایت مالی شدید دارد.

وی افزود: در این رشته ظرفیت بسیار بالایی در چالوس وجود دارد و بنابراین باید از مسئولان مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی به برخی مشکلات فراروی ورزشکاران بوکس اشاره کرد و اظهار داشت: ورزشکاران‌مان برای آماده‌شدن و حضور در مسابقات نیاز به رینگ بوکس، دستکش، کلاه، کیسه بوکس و حتی فضا برای تمرین دارند که این امر در چالوس شرایط مطلوبی ندارد.

محبوب خاطرنشان کرد: مدت دو ماه است که به‌عنوان رئیس هیئت بوکس شهرستان چالوس منصوب شدم و با تلاش‌هایی که صورت گرفت تیم چالوس موفق شد پس از چند سال عنوان ارزشمند قهرمانی را بدست آورد.

وی ادامه داد: تیم بوکس چالوس در بین 9 تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی بوکس غرب مازندران که به میزبانی نوشهر برگزار شد با 16 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد که شروع خوبی برای بوکس چالوس محسوب می‌شود.

وی به نفرات برتر چالوس در مسابقات قهرمانی بوکس غرب مازندران در نوشهر اشاره کرد و گفت: در وزن 64 کیلوگرم حسن آریان‌فر نفر اول، 91 کیلوگرم محمدحسین قنبری نفر اول، 60 کیلوگرم پوریا خداوردی نفر اول، 91 کیلوگرم جواد حسین‌نژاد نفر سوم، 81 کیلوگرم مهدی احمدپور نفر سوم از نفرات برتر تیم بوکس چالوس بودند که امیر رضایی به‌عنوان سرمربی و وحید صادقی مربی و محمد محبوب سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.

وی همچنین نفرات برتر تیم کلاردشت را نیز به شرح ذیل اعلام کرد:

در وزن 81 کیلوگرم محب علیزاده نفر دوم، وزن 75 کیلوگرم مهرداد بهنامی نفر دوم، وزن 64 کیلوگرم حسین الله بداشتی نفر سوم به سرپرستی فرخ سلطانی و مربیگری بهداد بهنامی.

انتهای پیام/86019/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول