اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ادعای فروش سکه و دلار به نرخ مرجع وارد معامله با یکی از طلافروشان شده و اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

وی ادامه داد: به محض دریافت خبر ماموران این پلیس در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با همکاری شاکی پرونده و نیز تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند شخصی به هویت س.پ پس از دریافت یک فقره چک به مبلغ 22 میلیارد ریال،‌ با استفاده از ترفندی در یکی از شعب بانک ملی اقدام به برداشت مبلغ 2میلیارد و 400 میلیون ریال کرده و متواری شده است.

بیدمشکی عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، اقدامات لازم معمول و با تحت نظر قرار دادن پاتوق‌های وی تعداد دو نفر از همدستان متهم را دستگیر و طی بازجویی علمی به عمل آمده موفق به کسب اطلاعاتی از محل‌های اختفا و تردد وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: ماموران با تجزیه و تحلیل اطلاعات به عمل آمده موفق شدند بخشی از آن مبلغ به شاکی مسترد و در نهایت متهم اصلی پرونده به نام سعید را با یک دستگاه خودروی پرشیا که در محدوده قاسم‌آباد مخفی شده بود دستگیر و در تحقیقات پلیسی به عمل آمده به اتهام خود معترف و حاضر شد مابقی وجوه شاکی را مسترد کند.

کشف مواد مخدر در فرودگاه مشهد

چهره زنی که 900 گرم تریاک را بلعیده بود در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد رو شد.

کارکنان پلیس مستقر در گیت بازرسی سالن پروازهای داخلی فرودگاه مشهد که در حین انجام وظیفه از مسافران پروازهای ورودی شماره 567 شرکت هواپیمایی آسمان از مبدأ زاهدان به مقصد مشهد انجام شده بود به خانمی جوان اهل زابل مظنون شدند.

ماموران انتظامی پس از انتقال این زن به بیمارستان ثامن‌الائمه ناجا و عکسبرداری و رادیولوژی از وی دریافتند که نامبرده مقادیری مواد مخدر را بلعیده است.

در این عملیات 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و زن جوان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70018/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول