اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات کرمانشاه خبر داد

دستگیری یک قاتل فراری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری تحت تعقیب و 50 نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه خبر داد.

دستگیری یک قاتل فراری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد شاه‌محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارائه درخواست‌های متعدد از سوی شهروندان کرمانشاهی مبنی بر برخورد با اراذل و اوباش، تصمیم گرفتیم عملیات مشترک پلیس تخصصی و یگان‌های عملیاتی استان کرمانشاه از سحرگاه امروز اجرا شود.

شاه‌محمدی با اعلام این مطلب که در قالب این عملیات تاکنون 50 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی، افراد قانون شکن، زورگیر و مفسد در شهر کرمانشاه دستگیر شده‌اند، تاکید کرد: دستگیرشدگان به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی بیان داشت: دو تن از افراد دستگیر شده توسط نیروهای پلیس، زن هستند که افراد بدسابقه و تحت تعقیب بودند.

این مقام مسئول در پلیس امنیت کرمانشاه گفت: در این عملیات یک قاتل فراری نیز به دام افتاد که از سال گذشته مرتکب چندین فقره قتل شده و در این مدت تحت تعقیب بوده است. 

شاه‌محمدی با بیان اینکه 75 درصد از افرادی که دستگیر شده‌اند، اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، خاطرنشان کرد: یک باند چهار نفره که با استفاده از یک دستگاه وانت پیکان اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر کرمانشاه می‌کردند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول