اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

5 سارق‌ سابقه‌دار در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری پنج سارق‌ سابقه‌دار و اعتراف آنان به 12 فقره سرقت خبر داد.

5 سارق‌ سابقه‌دار در اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: در یکی از این عملیات‌ها و با اعلام یک فقره کیف قاپی در سطح شهر مأموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان موفق شدند در کمتر از چند ساعت فرد کیف قاپ را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کرده و مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد مسروقه را از این سارق کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 13 حافظیه نیز در این مدت موفق شدند سارقی سابقه‌دار را دستگیر کنند که در تحقیقات تکمیلی به 6 فقره سرقت لوازم خودرو و منازل نیمه کاره در اراک معترف شد.

ویسمه‌ای خاطر نشان کرد: در دیگر یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان نیز سه نفر سارق دیگر دستگیر شدند و 5 فقره سرقت خودرو، لوازم خودرو و لوازم منزل کشف و ضبط شد که متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه از دستگیری سارق سیم برق خبر داد و اظهار داشت: با احساس مسئولیت مأمور انتظامی کلانتری 13 حافظیه شهرستان اراک یک نفر سارق سیم برق دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: یکی از کارکنان انتظامی کلانتری 13 شهرستان حین استراحت در منزل خود متوجه نوسانات برق شده و در بررسی موضوع متوجه می‌شود که فردی در حال سرقت سیم از تیر چراغ برق است.

ویسمه‌ای افزود: نامبرده بلافاصله موضوع را به یگان انتظامی گزارش داده و زمانی که فرد سارق قصد فرار از محل را داشته به منظور جلوگیری از فرار متهم شخصاً وارد عمل شده و اقدام به تعقیب وی می‌کند و بعد از طی مسافتی موفق به دستگیری سارق می‌شود.

به گفته وی متهم برای تکمیل تحقیقات به کلانتری محل انتقال یافت و در بازرسی از محل وقوع سرقت نیز مقادیری سیم برق و آلات مخصوص سیم برق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/87001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول