اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سریال ادامه‏دار سارقان معتاد

13 فقره سرقت داخل خودرو در سمنان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک سارق معتاد و کشف 13 فقره سرقت داخل خودرو در این استان خبر داد.

13 فقره سرقت داخل خودرو در سمنان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، داود رسولی‏فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو در شهر سمنان، ماموران پلیس به محل اعزام شدند و صحنه سرقت را به دقت بررسی کردند.

رسولی‏فر افزود: پس از اقدامات اولیه، عملیات دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد و با بهره‏گیری از شگردهای خاص پلیسی و بررسی‏های تخصصی، سرانجام در همین خصوص متهمی شناسایی و پس از انجام هماهنگی‏های لازم با مقام قضایی، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اظهار داشت: متهم فردی سابقه‏دار، بیکار، معتاد و البته متاهل است که پس از دستگیری، در بازجویی‏های اولیه منکر هرگونه سرقتی بود؛ اما مدارک و اسناد غیرقابل انکار کارآگاهان، چاره‏ای جز اعتراف برای این سارق حرفه‏ای باقی نگذاشت.

رسولی‏فر از کشف 13 فقره سرقت داخل خودرو در همین خصوص خبر داد و تصریح کرد: پس از اقرار متهم، صحنه‏های وقوع سرقت توسط وی تشریح شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان این‏که اعتیاد و بیکاری از عوامل ارتکاب سرقت‏ها است، به فراهم کردن زمینه این‏گونه سرقت‏ها از سوی مردم اشاره کرد و گفت: با رعایت نکات ایمنی می‏توان امکان بروز سرقت را به پایین‏ترین حد آن کاهش داد.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول