اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مدیریت پسماند کرج خبر داد

راه‌اندازی آژانس جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مدیریت پسماند کرج گفت: به منظور ساماندهی وضعیت خیابان‌ها در هنگام ساخت و سازها در آینده‌ای نزدیک، آژانس جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در کرج راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی آژانس جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری صبح امروز در بررسی راه‌اندازی این آژانس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رشد ساخت و سازها در کرج شاهد افزایش نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر و خیابان‌ها هستیم لذا در نظر داریم با راه‌اندازی آژانس جمع‌آوری خاک و نخاله‌های در مسیر ساماندهی وضعیت خیابان‌ها و معابر شهری گام برداریم.

وی اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات ناشی از وجود این نخاله‌ها برای عبور و مرور عابران از دیگر مزایای اجرای این طرح می‌باشد.

این مسئول تأکید کرد: با راه‌اندازی این آژانس نخاله‌های ساختمانی که از جمله مشکلات و معضلات شهری محسوب می‌شوند به صورت مطلوبی از سطح خیابان‌ها و معابر سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

*ایجاد باکس‌های مخصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد باکس‌های مخصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی اشاره کرد و افزود: آژانس جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی با در اختیار قرار دادن باکس‌های مخصوص نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: باکس‌های جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی بر حسب نیاز و درخواست شهروندان از سوی این آژانس در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه، شهروندان در صورت نیاز به باکس‌های جمع‌آوری خاک و نخاله می‌توانند نسبت به در اختیار داشتن این جعبه‌ها از طریق آژانس مربوطه اقدام کنند، گفت: آژانس جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی نیز پس از پر شدن باکس‌ها نسبت به خالی کردن آن و بازگرداندن باکس‌ها در صورت نیاز مجدد شهروندان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول