اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

تمام کشتارهای بابل صنعتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی درست انجام شده هیچ کشتاری خارج از کشتارگاه صنعتی انجام نمی‌شود.

تمام کشتارهای بابل صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت غذا و داروی استان در سالن کنفرانس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی طبرستان بابل در زمینی به مساحت 32 هکتار با اعتبار بیش از 11 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و در حال فعالیت است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی درست انجام شده هیچ کشتاری خارج از کشتارگاه صنعتی انجام نمی‌شود و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های قضایی، نیروی انتظامی و کارگروه در سطح شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار بابل بیان داشت: برای رسیدگی به وضعیت کشتارگاه در سال گذشته 45 مورد و در 10 ماه اخیر 41 مورد بازرسی مستقیم انجام شده است.

وی گفت: گوشت مورد نیاز بابلسر و فریدونکنار از کشتارگاه صنعتی بابل تامین می‌شود اما با وجود بالا بودن ظرفیت این کشتارگاه قادر خواهیم بود نیاز شهرستان‌های همجوار از جمله آمل، محمودآباد، نور، قائمشهر و سوادکوه را نیز برآورده کنیم البته در صورتی که مشکل حمل و نقل آن رفع شود.

فرماندار بابل اظهار داشت: مبلغ 700 میلیون تومان نیز برای بخش بهداشتی آن هزینه شده است تا در این بخش نیز مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/86009/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول