اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

6 پروژه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، روی زمین مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در شهرستان دشتی شش پروژه عمرانی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی روی زمین مانده و نیاز به جذب اعتبار است.

6 پروژه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، روی زمین مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی دشتی هدف از این جلسه را بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: محوریت و تلاش شما مدیران در کمیته برنامه‌ریزی نمایان‌تر می‌شود و مدیران نسبت به دستگا‌ه‌های خود تلاش کنند، تامین اعتبار کنند.

فرماندار دشتی افزود: مسئولان باید نظارت خود را بر پروژه‌های عمرانی افزایش دهند تا در انجام پروژه انحرافی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: باید همه پروژه‌ها فعال باشند و پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت هستند و مسئولان امر نیز باید پیگیری‌های لازم برای اتمام این پروژه‌ها داشته باشند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی نظارت بر اجرای کمکی و کیفی پروژه‌ها را مهم دانست و گفت: نظارت بر اجرای پروژه‌های مختلف و جلب مشارکت‌های مردمی توسط تمام دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی و... بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: مدیران تا دو ماه دیگر تلاش مضاعف داشته باشند تا پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی یادآور شد: توسط دولت‌ پروژه‌های مهم و خوبی در بخش عمرانی در شهرستان دشتی داشته‌ایم که تاکید دولت این است تا پروژه‌های  نیمه‌تمام با پیگیری‌ها به سرانجام برسند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتی شش پروژه عمرانی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی روی زمین مانده و نیاز به جذب اعتبار است تا این پروژه‌ها نیز به اتمام برسد و تاکید شده است تا گزارشی از این پروژه‌ها به استانداری ارسال شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که مدیران مربوطه نتوانسته‌اند تاکنون مبادله موافقت ‌نامه‌ها بکنند پروژه‌های آن‌ها جابه جا خواهند شد.

هاشمی یادآور شد: برای تکمیل و تجهیز ساختمان اداره اطلاعات شهرستان، احداث غسالخانه و سردخانه در شهر کاکی، توسعه فضای سبز درشهر خورموج، احداث یک باب بوستان قرآن در پارک مفتون، تکمیل و تجهیز پارک‌های (مبلمان شهری) در شهر خورموج، تکمیل خیابان‌های شهر شنبه و اجرای فاز دو پارک محله‌ای شهر شنبه و زمین چمن مصنوعی مجموعا مبلغ 653 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول