اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اعتبار 13 میلیارد تومانی برای پروژه‌های سفرهای هیئت دولت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تعداد پروژه‌های پیگیری شده سفر هیئت دولت به استان زنجان را در سال جاری 68 پروژه اعلام کرد و گفت: اعتبارات این پروژه‌ها 13 میلیارد و 245 میلیون و 200 هزار تومان است.

اعتبار 13 میلیارد تومانی برای پروژه‌های سفرهای هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی شامگاه شنبه در چهارمین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد اظهار داشت: از طریق این سامانه می‌توان وضعیت پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت را پیگیری کرد.

* تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام سفرهای هیئت دولت در اولویت قرار دارد

وی تعداد پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به استان زنجان را 68 پروژه اعلام کرد و ادامه داد: اعتبارات این پروژه‌ها 13 میلیارد و 245 میلیون و 200 هزار تومان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های مصوب هیئت دولت از اولویت‌های مسئولان استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: از بین این پروژه‌ها، پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

عباسی با اشاره به احصای پروژه‌های اولویت‌دار موجود در استان زنجان تصریح کرد: پروژه‌های جدیدی داخل این پروژه‌ها تعریف و اضافه شده است.

وی به تأمین اعتبار 68 پروژه اولویت‌دار در سطح استان زنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد، با تزریق اعتبار و ابلاغ تخصیص‌های جدید پروژه‌های مصوب سفرهای هیئت دولت به استان زنجان به سرانجام برسد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود مجموع طرح‌های سرمایه‌ای و اقتصادی قرار گرفته در طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان را 9 طرح عنوان کرد و افزود: 7 طرح از این مجموع، متعلق به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

عباسی یک طرح از مجموع 9 طرح قرار گرفته در بین طرح‌های مهر ماندگار را مربوط به طرح گردشگری و یک طرح را توسعه حمل و نقل روستایی اعلام کرد.

وی کیلوس و فولاد صنعت زنجان، آریام گرانیت غرب، مجتمع رفاهی و گردشگری رونیکام، مجتمع فولاد البرز غرب را از جمله طرح‌های قرار گرفته در مجموعه طرح‌های مهر ماندگار عنوان کرد.

در ادامه این جلسه دبیر پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان گزارشی از مصوبات دورهای اول تا سوم سفر هیئت دولت به استان را ارائه کرد.

سمائی به مصوبات شهرستانی سفرهای هیئت دولت به استان اشاره و عنوان کرد: درصد پیشرفت مجموع این پروژه‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول