اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 21 سارق و کشف 120 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 21 سارق با 120 فقره سرقت طی هفته جاری در این استان خبر داد.

دستگیری 21 سارق و کشف 120 فقره سرقت در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن، مأموران انتظامی استان قزوین با تشکیل کارگروه‌های ویژه، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران کلانتری 11 قزوین سه سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان به ارتکاب 20 مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین معترف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان داشت: با تلاش مأموران کلانتری 13 قزوین نیز دو سارق داخل خودرو دستگیر و 11 مورد از این نوع سرقت کشف شد.

جعفری‌نسب دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت قطعات خودرو توسط مأموران کلانتری 12 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

این مسئول اضافه کرد: همچنین، مأموران کلانتری 20 شهرک اقبالیه قزوین روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف چهار مورد سرقت داخل خودرو در این شهرستان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در شهرستان البرز نیز مأموران انتظامی این شهرستان روز گذشته با دستگیری دو سارق سابقه‌دار، تعداد 20 فقره از سرقت‌های داخل خودرو این شهرستان را کشف کردند.

جعفری‌نسب بیان داشت: همچنین، مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری سه سارق سیم‌ برق موفق به کشف هفت فقره سرقت سیم و کابل در استان قزوین شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز روز گذشته با دستگیری سه سارق سابقه‌دار توانستند شش مورد سرقت داخل خودرو، 13 فقره سرقت اماکن خصوصی،‌ 10 مورد سرقت سیم برق و چهار فقره سرقت منزل را در این شهرستان کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ابراز داشت: در شهرستان تاکستان نیز با دستگیری سه سارق سیم برق 10 مورد از سرقت‌های سیم و کابل در شهرهای کرج، ملارد و سرآسیاب کشف شد.

جعفری‌نسب همچنین از دستگیری یک سارق سیم برق توسط مأموران کلانتری 11 قزوین خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده تاکنون به ارتکاب چهار فقره سرقت سیم برق در قزوین معترف شده است.

وی یادآور شد: با دستگیری یک سارق سابقه‌دار توسط مأموران پاسگاه کورانه قزوین نیز در روز گذشته چهار مورد سرقت اماکن خصوصی در قزوین کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین دستگیری یک سارق و کشف سه فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر قزوین توسط مأموران کلانتری 14 این شهرستان را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول