اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف خودروی مسروقه

سارق مسلح و زورگیر در شرق تهران دستگیر شد

خبرگزاری فارس: با دستگیری سارق مسلح و زورگیر در شرق تهران، یک دستگاه خودروی مسروقه هم کشف شد.

سارق مسلح و زورگیر در شرق تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی پلیس شرق استان تهران، سرپرست کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک سارق خودرو در بلوار بهار خبر داد و گفت: این سارق هنگام تغییر دادن شماره پلاک خودروی مسروقه، شناسایی و بازداشت شد.

امیر عمیدی افزود: مأموران گشت این یگان هنگام گشت‏زنی در بلوار بهار به سرنشین یک خودروی سفید رنگ که در حال مخدوش کردن پلاک خود بود، مشکوک شده و برای بررسی به وی نزدیک شدند.

سرپرست کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس عنوان کرد: راننده که «محبت» نام داشت، در حال تغییر شماره پلاک خودرو با نوارچسب بود که با دیدن مأموران سعی کرد فرار کند، اما موفق به این کار نشده و بازداشت شد.

عمیدی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم که در حال تلاش برای فرار بود، یک قبضه اسلحه کمری کشف شد که این امر باعث انتقال وی به عنوان متهم به کلانتری شد.

وی یادآور شد: در بررسی‏هایی که از شماره و مشخصات خودرو به عمل آمد، مشخص شد که این خودرو مسروقه بوده و ساعتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر مأموران کلانتری 144 در جست‏وجوی سارق آن هستند.

عمیدی اضافه کرد: به این ترتیب، متهم مذکور تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به سرقت خودرو با تهدید سلاح سرد اعتراف کرد.

سرپرست کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: متعاقب آن، مالک اصلی خودرو که مال‏باخته بود، شناسایی شده و به کلانتری دعوت شد که طی آن اعلام کرد این متهم با تهدید سلاح سرد خودرو را به سرقت برده است.

با توجه به اعتراف‏های متهم در خصوص جرم مذکور، پرونده‏ای تشکیل و به همراه متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/2568/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول