اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود خبر داد

«سد فینسک» مازندران را تهدید می‌کند/ جمع‌آوری امضا برای توقف طرح

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به مطرح بودن پروژه سد فینسک در سرشاخه‌های تجن از پیگیری توقف اجرای مراحل این طرح در خانه ملت خبر داد.

«سد فینسک» مازندران را تهدید می‌کند/ جمع‌آوری امضا برای توقف طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمد دامادی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و نقاط قوت این شهرستان در مسجد روستای زید علیای گهرباران با اشاره به رایزنی اخیر خود با وزیر راه از اختصاص 3 میلیارد تومان بودجه برای تعریض و ساماندهی محور گهرباران خبر داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیداتی که کم‌آبی و مسائل زیست محیطی کشاورزی و حیات مازندران را تهدید می‌کند، تصریح کرد: باید با تدبیر مناسب این روند را متوقف کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح بودن پروژه سد فینسک در سرشاخه‌های تجن برای استان سمنان از پیگیری توقف اجرای مراحل این طرح در خانه ملت خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 11 امضا برای توقف این طرح جمع شده است و باید این طرح متوقف شود وگرنه موجودیت سد شهید رجایی نیز تهدید می‌شود.

عضو خانه ملت با اشاره به قول خود برای گشودن دفتر ارتباط مردمی در این  شهرستان گفت: از اجاره‌نشینی خسته شدم، در تهران و ساری مستاجرم، سه جا اجاره‌بها پرداخت می‌کنم و دیگر واقعا توان پرداخت اجاره‌بها برای دفتر در میاندرود را ندارم و پیشنهاد می‌دهم مسئولان شهرستان دفتری را بدهند تا این مکان برپا شود.

انتهای پیام/86021/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول