اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت فوتبال همدان خبر داد

هفته‌ای پرکار برای داوران و ناظران همدانی در لیگ‌های کشوری

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت فوتبال همدان گفت: داوران و ناظران استان در هفته جاری در 7 مسابقه از لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند که برای جامعه داوری رشته فوتبال همدان یک موفقیت محسوب می‌شود.

هفته‌ای پرکار برای داوران و ناظران همدانی در لیگ‌های کشوری

علی نیکوکارشایان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران و ناظران همدانی در این هفته در هفت مسابقه عهده‌دار قضاوت و نظارت بازی‌های مختلف رده‌های لیگ کشور هستند که از این میان هرمز مشفق از داوران و ناظران پیشکسوت ملایری در دو بازی مهم فوتسال لیگ برتری در روزهای 28 و 29 دی‌ماه در مسابقات دبیری تبریز و فرش‌آرای مشهد و همچنین شهید منصوری قرچک و هلال احمر آذربایجان شرقی به عنوان ناظر داوری از سوی دپارتمان داوری فدراسیون انتخاب شده است.

وی به حضور مهدی الوند کمک داور بازی پرسپولیس تهران و صبای قم که در یکشنبه 24 دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم انجام شد، اشاره کرد و یادآور شد: در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مسابقه مهم تیم‌های گل گهر سیرجان و اتکای گلستان را دو داور درجه ملی همدانی بیژن حیدی داور وسط و حمیدرضا رحیمی به عنوان کمک‌داور حضور دارند و این بازی را قضاوت می‌کنند که فردا چهارشنبه 27 دی‌ماه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: از سری مسابقات لیگ‌های پایه و در لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور مسابقه دو تیم ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اردبیل که روز 29 دی‌ماه در ورزشگاه کلوبر بندر انزلی برگزار می‌شود سه داور جوان و با آتیه استان همدان حسین عارفی، محمدعلی بافنده و سعید اسفندیاری قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند.

وی از حضور و پیشرفت قابل توجه بانوان همدانی در داوری فوتبال و فوتسال ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال جاری با ارزیابی عملکرد بانوان داور استان و کسب امتیازات بالای قضاوت زیادی به آنان سپرده شده است که در این راستا در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مسابقه تیم‌های شمشاد دلیجان و ملی حفاری اهواز که روز 29 دی‌ماه در ورزشگاه دانشگاه آزاد دلیجان انجام می‌شود ثمانه کریمی به عنوان داور سوم انتخاب شده است و همچنین از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بهاره سیفی به عنوان داور چهارم مسابقه بین تیم‌های پاس همدان و هیئت فوتبال ارومیه که روز 29 دی‌ماه در ورزشگاه مفتح همدان برگزار می‌شود، حضور دارند.

بیش از 150 داور و ناظر خانم و آقا در استان همدان و زیر نظر هیئت فوتبال فعالیت دارند و در سه بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی با نظر و صلاح‌دید کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در لیگ‌های متعدد رده‌های مختلف کشور قضاوت و حضور دارند.

انتهای پیام/2499/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول