اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا تنور لیگ یک دوباره گرم می‌شود

همدانی‌ها به مصاف نمایندگان تبریز می‌روند

خبرگزاری فارس: هفته چهاردهم لیگ دسته اول فردا در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و تنور این لیگ دوباره گرم خواهد شد، در این هفته پاس و الوند همدان به مصاف نمایندگان تبریز می‌روند.

همدانی‌ها به مصاف نمایندگان تبریز می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از تعطیلات نیم فصل اول و استراحت تیم‌ها فردا شاهد برگزاری مجدد لیگ دسته اول در دو گروه در نیم فصل دوم هستیم و تیم‌ها با تجدید قوا و شناخت بیشتر از یکدیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم پاس و الوند در نیم فصل اول رضایت بخش بود و این دو تیم با جذب چند بازیکن و اردو‌های خوب و بازی‌های تدارکاتی با تمام قدرت به استقبال هفته چهاردهم لیگ دسته اول می‌روند.

پاس در نیم فصل اول در تهران اردو زد و دو بازی تدارکاتی با تیم پیکان تهران و تیم ملی نوجوان انجام داد که هر دو را با پیروزی پشت‌سر گذاشت. در این تعطیلات پاس احمد تقوی هافبک راست و حسین نائیجی دروازه‌بان سهمیه زیر 23 سال را توانست جذب کند. در این هفته پاسی‌ها باید به تبریز سفر کنند و یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود را برگزار کنند. شهرداری تبریز هم یکی از تیم‌های مدعی این گروه است و این بازی برای پاس حکم فینالی زودرس را دارد.

نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم به مراتب بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول است و تیم‌‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند. همچنین با توجه به اینکه از هر گروه 4 تیم سقوط می‌کنند شرایط در این فصل به طور فوق‌العاده‌ای سخت‌تر شده و هر بازی حکم فینال را دارد.

در همدان تمام ورزش دوستان و فوتبالی‌ها غیر از صعود به لیگ برتر انتظاری از این تیم ندارند و این را هم مدیریت، کادر فنی و مدیرعامل پاس به خوبی می‌دانند و با تمام توان به مصاف حریفان می‌روند؛ هرچند پاس کمی درگیر مشکلات مالی است و بدهی‌هایی از سال‌های گذشته برگردن مدیرعامل این تیم است.

شهرداری تبریز یکی از تیم‌هایی است که از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار دارد و با هزینه‌ها و بازیکنان و کادر فنی خوبی جمع شده و پاسی‌ها روز سختی در تبریز دارند. این اولین محک شاگردان وینگو در نیم‌ فصل دوم است و کوچکترین لغزش در بازی‌های پیش‌رو پاس را از لیگ برتر دور می‌کند؛ از همین رو پاسی‌ها باید بسیار هوشیار باشند.

پاس با 13 بازی و 24 امتیاز در رتبه سوم گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد.

الوند دیگر نماینده استان در لیگ دسته اول است. در اوایل شروع فصل به تعداد انگشتان یک‌ دست کسی در همدان پیدا نمی‌شد که انتظار چنین نتیجه‌گیری از این تیم داشته باشد، اما رفته رفته الوند نشان داد که یک تیم شگفتی‌ساز است و چیزی نگذشت که در کشور و استان همه از این تیم حرف می‌زدند. الوندی‌ها در نیم فصل از همدان خارج نشدند و به طور منظم تمرینات خود را در استان ادامه دادند و با دو بازیکن به نام‌های مهران جعفری و مسعود‌ ابطحی به توافق رسیدند تا خط آتش خود را تقویت کنند.

مقام نایب قهرمانی الوند در نیم فصل همه را شگفت‌زده کرد، اما الوندی‌ها نباید به این جایگاه غره شوند و کار برای ادامه راه بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول است و بارها دیده‌ایم که تیم قهرمان نیم فصل اول در نیم فصل دوم گریبان‌گیر سقوط شده‌ است که امیدواریم این اتفاق برای الوند نیفتد.

الوند این هفته در همدان همانند پاس به مصاف یک تیم تبریزی به نام ماشین‌سازی می‌رود. هرچند ماشین‌سازی در نیم فصل اول در قعر جدول گروه الف قرار گرفت، اما در تعطیلات نیم فصل با تغییر کادر فنی و تقویت بازیکنان قطعاً تیم سابق نخواهد بود و نباید این تیم را دست کم گرفت. پس الوند برای اینکه در کورس بماند چاره‌ای جز شکست ماشین‌سازی ندارد.

الوند هم‌اینک با 25 امتیاز از سیزده بازی در رده دوم جدول گروه الف مسابقات قرار دارد.

برنامه و داوران بازی‌های نمایندگان همدان در هفته چهاردهم:

جمعه 8 دی ساعت 14

الوند همدان - ماشین سازی تبریز (ورزشگاه قدس همدان)

پیام باقری‌دوست - جهانبخش آرمان - علی دودانگه - مرتضی عابدی - ناظر: عبدالله باعزم

شهرداری تبریز - پاس همدان (ورزشگاه تختی تبریز)

محمدحسین اسدی - مهدی سیفی - محسن سلطانی - علی احمدی - ناظر: داود رفعتی

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول