اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌استاندار ایلام:

حقایق پشت پرده سیاست / دولت با اصول و منافع مردم زاویه ندارد‌

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: دولت با اصول و منافع مردم زاویه ندارد.

حقایق پشت پرده سیاست / دولت با اصول و منافع مردم زاویه ندارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباس‌زاده بعدازظهر امروز در جمع شماری از فرهنگیان استان ایلام با بیان اینکه امام راحل ‌‌فرمودند که ‌هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند در عملکرد و رفتار خود شک کنید، افزود: به ‌این جمله بسیار اعتقاد دارم و در اجرای امور به آن پایبند بوده و توجه جدی دارم.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی به تجربه اثبات شده است که هر وقت یک شخصیت یا جریانی، نهادی یا رسانه‌ای از اصول انقلاب و مردم زاویه گرفته به همان اندازه از حمایت و تعریف و تمجید دشمنان برخوردار شده است.

*‌به مردم القاء شده که دولت از اصول و منافع مردم زاویه گرفته است

این مسئول اضافه کرد: حال به اصل سئوال مورد نظر می‌پردازم؛ در سال‌های اخیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طرف برخی‌ها ولو با ظاهری آراسته چنین القاء می‌شود که دولت و خدمتگزاران مردم از اصول و منافع مردم زاویه گرفته‌اند، به نظر شما راز کینه نظام سلطه از دولت عدالت‌محور چیست؟

عباس‌زاده تصریح کرد: چرا این دولت به بی‌سابقه‌ترین شکل ممکن هدف کینه و تخریب نظام سلطه و رسانه‌های وابسته به آنها از جمله منافقین و مخالفان تابلودار نظام در خارج و داخل کشور قرار گرفته است؟

استاندار ایلام گفت: شاید یک فرضیه این باشد که نظام سلطه با کارآمدی نظام ولایی جمهوری اسلامی و هر آنچه که به پیشرفت و قدرتمندی ایران منجر شود، مخالف است.

وی ادامه داد: مطمئنم پاسخ به این سئوال برخی حقایق پشت پرده سیاست را روشن می‌کند که مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از من درخواست تحلیلی در این زمینه را داشته است.

انتهای پیام/2246/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول