اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز از هفته وقف انجام شد

بازدید استاندار خراسان شمالی از روند اجرای طرح جامع معصوم‌زاده بجنورد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی در مجموعه امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر(ع)برادر گرامی امام رضا(ع) در بجنورد حضور یافت و از روند اجرای طرح جامع معصوم‌زاده بجنورد بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان شمالی از روند اجرای طرح جامع معصوم‌زاده بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی بیغش پنجشنبه شب با حضور در این امامزاده، ضمن زیارت ضریح در جریان فعالیت‌های انجام شده در زمینه گسترش شبستان قرار گرفت.

وی همچنین با توضیح مسئولان هیئت امنای امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد در خصوص طرح جامع، اجرای این طرح را لازم و ضروری خواند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی علاوه بر این با حضور در قسمت گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش فارس،مدیر کل اوقاف و امور خیریه و همچنین شماری از اعضای هیئت‌مدیره در جریان بازدید استاندار خراسان شمالی از این مجموعه مذهبی فرهنگی شرکت داشتند.

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) در حاشیه بازدید استاندار خراسان شمالی درباره طرح جامع این امامزاده به فارس گفت:طرح یاد شده در فضایی به وسعت 20 هکتار اجرا شده و 45 آیتم نیز در این طرح دیده شده است.

محمدرضا یزدان‌پناه اظهار کرد: بر اساس این طرح که مطالعات آن از چند سال قبل انجام شده‌، تمام مراکز خدماتی اعم از زائرسرا، محوطه‌سازی، خدمات‌دهی و ... دیده شده است.

وی گفت: طرح توسعه حرم شبستان حرم مطهر امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر بجنورد نیز در این راستا انجام شد.

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر(ع)همچنین از اجرای طرح حرم تا حرم در این بارگاه اشاره کرد و بیان داشت: به همین منظور مسیر حرم امامزاده سید عباس با حرم شهدای گمنام ساماندهی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مکان مذهبی همه ساله پذیرای سیل عظیم شهروندان و زائران از اقصی نقاط است، به همین منظور طرح جامع برای خدمات‌دهی هر چه بیشتر به عموم اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، بقعه متبرکه امام‌زاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) ملقب به معصوم‌زاده برادر گرامی امام رضا(ع) در داخل شهر بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول