اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

وهابیت در صدد لطمه زدن به اتحاد امت اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: وهابیت در صدد لطمه زدن به اتحاد امت اسلام است، از این‌ رو مسلمانان باید هوشیار باشند.

وهابیت در صدد لطمه زدن به اتحاد امت اسلام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی پلدختر ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: مردم و مسئولان باید با حفظ وحدت در خط امامت و ولایت فقیه حرکت کنند، تا تهدیدات و تحریم‌های دشمنان و فتنه‌ها خنثی و بی‌اثر شود.

امام جمعه پلدختر گفت: وحدت اسلامی قوی‌ترین عامل اقتدار امت اسلامی و کلید موفقیت عزت، عظمت و شکوه و شوکت مسلمانان است.

وی یادآور شد: اگر همه مسلمانان با هم متحد شوند، یک قدرت عظیمی در جهان به وجود می‌آید که دشمن هرگز توان مقابله با آنان را ندارد.

امام جمعه پلدختر وحدت را عامل خنثی کننده توطئه‌های فراوان دشمنان علیه ایران و سایر ملت‌های مسلمان دانست و گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای بسط و گسترش زمینه‌های تفاهم و تعامل هرچه بیشتر میان علما، نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام است.

حجت الاسلام لروند وحدت کلمه را بزرگ‌ترین سرمایه همه ملت‌ها دانست و افزود: وهابیت در صدد لطمه زدن به اتحاد امت اسلام است و در قرآن کریم از مسلمانان دعوت شده است که وحدت خود را همواره حفظ و از اختلاف و تفرقه دوری کنند.

وی به آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: 9 ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) است که سرانجام اصلاح امور عالم و استقرار عدل و عدالت با ولایت و حکومت حضرت مهدی (عج) محقق می‌شود که وعده الهی نیز همین است.

امام جمعه پلدختر بر اهتمام برپایی باشکوه مراسم معنوی و مذهبی در این روز تاکید کرد و افزود: در  این مراسم روحانیون و خطیب‌های مردم را با شخصیت این امام بزرگ شیعیان آشنا کرده و نقش این امام همام در روشنگری و هدایت مردم آن زمان را برای مردم  تبیین کنند.

حجت الاسلام لروند در ادامه همه اقشار مختلف مردم و مسئولان را به اتحاد و وحدت دعوت کرد.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول