اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه قم:

بذر وهابیت را انگلیس کاشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه قم گفت: بذر نخستین فرقه غیراسلامی وهابیت را استعمار پیر، یعنی انگلیس کاشته است.

بذر وهابیت را انگلیس کاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ناحیه گیلانغرب، حجت‌الاسلام رضا صادقیان در جمع بسیجیان ناحیه گیلانغرب اظهار داشت: موضوعاتی که در قرآن کریم مطرح می‌شود، دو گونه است؛ گاهی مطلبی آشکارا بیان می‌شود و گاهی نیز با ذکر بعضی خصوصیات و ویژگی‌ها مطرح می‌شود؛ یعنی با اشاره مطرح می‌شود و لذا برخی از آیات قرآن کریم، اشاره به مهدویت و حکومت حضرت مهدی(عج) داشته است.

صادقیان تصریح کرد: دلیل اینکه چرا در قرآن کریم اشاره‌ای مستقیم از ائمه اطهار نیامده است، جلوگیری از تحریف بوده است.

وی در ادامه به بحث ظهور فرقه‌ها در زمان غیبت اشاره کرد و گفت: در ترویج فرقه‌هایی همچون وهابیت و بهائیت دشمنان و فتنه‌گران نقشی مستقیم داشته‌اند.

صادقیان با اشاره به فرقه وهابیت، تاکید کرد: بذر نخستین این فرقه غیراسلامی را استعمار پیر، یعنی انگلیس کاشته است و از مهم‌ترین شاخصه‌های این فرقه، وفاداری به کشور انگلیس و استعمارگران است تا آن‌ها را در رسیدن به اهداف غیرانسانیشان یاری کند.

وی در پایان کسب معرفت الهی را محور اصلی و اساسی خداشناسی عنوان کرد و بیان داشت: اینکه ما در رویارویی با مصائب و مشکلات از غیر خدا طلب حاجت می‌کنیم، به‌خاطر این است که در کسب معرفت الهی به مرتبه قابل قبولی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول