اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه پزشکی گناباد:

دانشگاه پزشکی گناباد موفق به کسب مقام سوم جشنواره رازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه موفق شد در بین دانشگاه‌های تیپ سه، رتبه سوم جشنواره را به خود اختصاص دهد.

دانشگاه پزشکی گناباد موفق به کسب مقام سوم جشنواره رازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، شهلا خسروان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سال 1379 و با هدف نهادینه کردن تحقیقات دانشجویی و ارتقاء سطح کیفی آن تأسیس شد.

وی ادامه داد: این کمیته دارای شورای پژوهشی متشکل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان برای بررسی و هدایت، تصویب و حمایت از طرح‏های تحقیقاتی پیشنهادی دانشجویان است.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای رشد و اعتلای علمی و پژوهشی دانشجویان و تربیت پژوهشگران و مدیران آینده کشور، ترویج و ارتقای مهارت و فرهنگ پژوهش در دانشجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته تحقیقات دانشجویی است.

خسروان تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب به منظور حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه از فعالیت‌های علمی دانشجویان و بهبود رابطه علمی اساتید و دانشجویان، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه و کمیته، پیگیری مربوط به ارتباط کمیته با نهادهای داخل و خارج دانشگاه و گزارش عملکرد کمیته به شورای پژوهشی دانشگاه از دیگر اهداف کمیته تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق دانشجویان برای انتشار نتایج پژوهش‏های پایان یافته مصوب این کمیته در مجلات معتبر علمی - پژوهشی داخلی و خارجی، مبالغی به صورت تشویقی به آنان پرداخت می‌شود.

خسروان بیان داشت: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم اکنون با داشتن بیش از 230 دانشجوی عضو و بیش از 30 دانشجوی فعال یکی از فعال‌ترین مجموعه های داخلی این دانشگاه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات فعالیت کمیته‌های تحقیقات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه موفق شد در بین دانشگاه‌های تیپ سه، رتبه سوم جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی در پایان بیان داشت: انجام 40 طرح تحقیقاتی، چاپ یک مقاله در ISI و پنج مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی، ارائه 12 مقاله در کنگره‌های داخلی ، ثبت یک اختراع و برگزاری 21 کارگاه آموزشی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی این کمیته در سال گذشته بود که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/70005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول