اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

حضور آیت‌الله خاتمی و صادق آهنگران در یادواره 6 بهمن

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از سخنرانی امام جمعه موقت تهران و مداحی صادق آهنگران در سالگرد شهدای شش بهمن سال 60 این شهرستان خبر داد.

حضور آیت‌الله خاتمی و صادق آهنگران در یادواره 6 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کردند مردم ایران در 22 بهمن مانند همیشه به صحنه خواهند آمد، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی را برای حضور مردم مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال 60 مردم این شهرستان عظمت این مردم را نشان داد، گفت: این حماسه برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود و به همین دلیل نیز ماندگار شده است.

اکبرزاده با اعلام اینکه در راستای ماندگاری این حماسه تشکیل اساسنامه و اقدامات اولیه تشکیل بنیاد شش بهمن صورت گرفته است، تصریح کرد: هفته گذشته با حضور وزیر ارشاد در مازندران ایشان نیز در تسریع در تصویب این بنیاد تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه دو مستند برای شبکه یک و شبکه تبرستان درباره حماسه شش بهمن صورت گرفته است، افزود: این روزها نیز گروهی از شبکه سه سیما در شهرستان آمل به ساخت برنامه‌ای در این زمینه مشغول هستند.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه حدود 40 برنامه محوری به مناسبت سالگرد حماسه اسلامی 6 بهمن آمل در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: مراسم اصلی گرامیداشت و سالگرد شهدای حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل عصر روز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و صادق آهنگران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به همین مناسبت یادواره زنان شهیده و همایش طلایه‌داران شش بهمن نیز در هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدای شش بهمن با حضور نماینده ولی‌ فقیه در مازندران و استاندار مازندران برگزار می‌شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه میدان شهدای شش بهمن با تعبیه تمثال 40 شهید این شهرستان نیز چهار بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: این پروژه توسط شهرداری آمل اجرایی شده است.

این مسئول یادآور شد: آمل در حماسه اسلامی 6 بهمن 120 جانباز داشت که در مراسمی از این جانبازان نیز تجلیل می‌شود.

انتهای‌ پیام/86011/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول