اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام می‌شود

تاسیس فرمانداری در شهرستان قصرقند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به زودی در شهرستان جدیدالتاسیس قصرقند فرمانداری تاسیس می‌شود.

تاسیس فرمانداری در شهرستان قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حاتم نارویی ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان قصرقند اظهار داشت: فرماندار، بخشداران و شهردار قصرقند باید هرچه سریعتر زمینه تبدیل شدن منطقه ساربوک به بخش را فراهم کنند.

وی افزود: امروز سیستان و بلوچستان به یک کارگاه سازندگی در کشور تبدیل شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شهرستان چابهار با دارا بودن دو بندر تجاری مهم کمتر از قشم و کیش نیست که باید مسئولان منطقه توجه خود را به این موضوع بیشتر کنند.

وی ایجاد امکانات و تجهیزات زیربنایی در شهرستان‌های تازه تاسیس را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دانشگاه‌ها در این شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و شرایط تحصیلات عالیه برای مردم در این مناطق نیز فراهم شود.

نارویی در ادامه به تشریح ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: امروز سیستان و بلوچستان جزو امن‌ترین استان‌های کشور بوده و سرمایه‌گذاران را فرامی‌خواند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان محروم نیست بلکه مظلوم است افزود: تمام اقدامات و برنامه‌های دردست اجرا با همدلی مردم و مسئولان به نتیجه مطلوب ختم می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه برای ایجاد راه ارتباطی بخش تلنگ به قصرقند قول مساعد داد و گفت: احداث این راه دسترسی حق مردم بر گردن مسئولان متولی است.

انتهای پیام/75004/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول