اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت مازندران:

سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأمین شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، بیشترین درخواست متقاضیان به دبیرخانه ستاد تسهیل تولید را مربوط به کمبود نقدینگی و عدم تأمین سرمایه در گردش از سوی بانک‌ها دانست.

سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأمین شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی هاشم‌پور پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیل تولید استان مازندران اظهار داشت: صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در یکی از جلسات، ستاد عملکرد استان مازندران را در کشور ممتاز دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان این‌که از زمان واگذاری مسئولیت ستادهای تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی به استانداران تاکنون 15 جلسه برگزار شده است، اظهار داشت: تمامی این جلسات با حضور طاهایی برگزار شد.

وی افزود: تاکنون 59 جلسه کارگروه تخصصی نیز با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به این‌که یک‌هزار و 15 درخواست در دبیرخانه ستاد کارشناسی شده است، گفت: از برآیند جلسات ستاد تسهیل، 731 مصوبه به تصویب نهایی رسیده است.

هاشم‌پور خاطر نشان کرد: در 15 جلسه ستاد تسهیل، علاوه بر تصویب نهایی مصوبات کارگروه تخصصی، مشکلات 121 واحد نیز به صورت حضوری بررسی شد.

وی بیشترین درخواست متقاضیان به دبیرخانه ستاد تسهیل را مربوط به کمبود نقدینگی و عدم تأمین سرمایه در گردش از سوی بانک‌ها دانست.

هاشم‌پور با اشاره به اهداف راه‌اندازی ستاد تسهیل اظهار داشت: این ستاد در راستای حل مسائل و مشکلات و تسهیل امور پیش‌روی تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است.

وی رسیدگی و تعیین تکلیف بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی با تقسیط، استمهال و تنفس به منظور خروج از وضعیت بحرانی واحدهای مذکور را یکی از اهداف ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی دانست.

هاشم‌پور خاطر نشان کرد: عملکرد ستاد تسهیل استان مازندران که استاندار به عنوان رئیس ستاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر ستاد و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز اعضای ستاد هستند در کشور ممتاز است.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول