اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران

فرماندار نور معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار مازندران، فرمانداران قبلی و جدید شهرستان نور تودیع و معارفه شدند.

فرماندار نور معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مدیرکل روابط عمومی استانداری، نماینده شهرستان، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان نهادها، اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، خانواده‌های معظم شهدا و...، عبدالقدیر مشایخی فرماندار سابق شهرستان نور تودیع و علی‌محمد صمدیان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نور معارفه شد.

در این مراسم از خدمات مشایخی تقدیر شد و وی به‌عنوان سرپرست فرمانداری محمودآباد معرفی و مراسم معارفه وی نیز در محمودآباد امروز صورت می‌گیرد.

علی‌محمد صمدیان که از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدت 30 ماه جبهه را در کارنامه خود دارد از سال 85 با شروع دولت نهم وارد استانداری مازندران شد و به‌عنوان بخشدار شیرگاه حدود دو سال مسئولیت داشت.

وی پس از آن حدود یک ‌سال معاون فرماندار شهرستان سوادکوه شد و مدتی بعد عهده‌دار مسئولیت فرمانداری این شهرستان شد و حدود دو سال نیز فرماندار سوادکوه بود.

صمدیان در ادامه خدمت به‌عنوان مشاور حقوقی و مجلس استاندار مازندران فعالیت می‌کرد و امروز با حکم استانداری سرپرست فرمانداری شهرستان نور شد.

وی پس از دریافت حکم از دست استاندار مازندران گفت: آمدم تا خدمت کنم چرا که در نظام مقدس اسلامی خدمتگزاری افتخار ما است.

سرپرست فرمانداری نور تصریح کرد: خدا را شاکرم که افتخار خدمتگزاری در دولتی را به من داده که این دولت با شعار مهرورزی، عدالت‌گستری، ارتقای همه‌جانبه و کار و تلاش، چندین بار لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب نشاند.

وی اظهار امیدواری کرد: با دست به دست دادن همه مسئولان شهرستان نور، این شهرستان در آنچه که در شأن مردم ولایتمدارش است ساخته و آباد شود.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول