اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب غرب تهران

نخستین کتاب جامعه ایمن رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب معرفی جامعه ایمن با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری جامعه ایمن شهر تهران در جنوب غرب تهران رونمایی شد.

نخستین کتاب جامعه ایمن رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش در مراسمی با حضور محمد‌هادی مؤذن رئیس شورای سیاستگذاری جامعه ایمن شهر تهران از نخستین کتاب معرفی جامعه ایمن در جنوب غرب تهران رونمایی شد.

این کتاب حاوی نقشه راه معرفی فعالیت‌ها و روندهای طی شده از سوی شهرداری جنوب غرب تهران برای کسب استانداردهای لازم به ‌منظور پیوستن به شبکه جهانی جوامع ایمن است که از سوی کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه تدوین شده است.

جنوب غرب تهران جزو مناطقی است که اخیراً موفق شده با کسب شاخص‌های تعیین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و دانشگاه کارولینسکای سوئد به شبکه جهانی جوامع ایمن بپیوندد.

مؤذن در این جلسه با اشاره به رونمایی نخستین کتاب جامعه ایمن جنوب غرب تهران گفت: این منطقه فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرد و در دوره مدیریت مهندس بهروز محمدزاده روند رشد سریع و پرشتابی را آغاز کرد و اکنون این منطقه براساس استانداردهایی که ملزم به رعایت آن‌ها بود موفق به کسب تأییدیه بین‌المللی شده است.

محمدزاده مدیر شهری جنوب غرب تهران نیز در این جلسه با بیان این‌که اقدامات بسیاری در این زمینه صورت گرفته است، گفت: مقاوم‌سازی معابر، اصلاح معابر و برطرف کردن گره‌های ترافیکی و ایمنی در منطقه و ... در منطقه صورت گرفته است و در تلاش هستیم که در بخش اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، شهروندان از وضعیت ایمنی در شهر مطلع شوند و با رعایت برخی از نکات ایمنی به شهرداری این منطقه کمک کنند و همیار ما در این زمینه باشند تا جامعه ایمن را در جنوب غرب تهران محقق کنیم.

انتهای‌پیام/2462/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول