اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی جویم خبر داد

ایمن‌سازی محور لار ـ جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی جویم از انجام عملیات راهداری و ایمن‌سازی محور لار ـ جهرم خبر داد.

ایمن‌سازی محور لار ـ جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لار، کاظم پالاش در بازدید از حوزه استحفاظی این شهرستان اظهار داشت: عملیات راهداری محوری به طول 5 کیلومتر در این مسیر آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این عملیات راهداری محور لار ـ بستک و ابتدای محور گلک ـ  موزر به طول 10 کیلومتر توسط این اداره به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: احداث دو پارکینگ در آنتنی احمد محمودی و همچنین شانه‌سازی در ورودی روستای بلغان به طول دو کیلومتر در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی جویم در مورد افزایش ایمنی راه‌ها بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش یک‌هزار و 400 تابلو علائم اخطاری و انتظامی، نصب و بیش از 600 صفحه تابلو در حوزه استحفاظی این اداره تعویض شده و همچنین 150 کیلومتر از محورهای زیر نظر این اداره خط‌کشی شده است.

وی یکی از اهداف اجرای خط‌کشی در سطح محورها تعیین محدودیت‌های حرکتی برای هر یک از رانندگان عنوان کرد و همچنین از آنها خواست ضمن توجه به علائم هشداردهنده نصب شده و توضیحات مأموران احتیاط لازم را در گذر از این محور به عمل آورند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول