اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صبح

سفر 5 روزه آیت‌الله نوری‌همدانی به بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: سفر پنج روزه آیت الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید به بوشهر روز پنج‌شنبه پایان یافت و ایشان با بدرقه استاندار، امام جمعه و مسئولان استان بوشهر این استان را ترک کرد.

سفر 5 روزه آیت‌الله نوری‌همدانی به بوشهر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حضرت آیت الله حسین نوری‌همدانی، از مراجع تقلید، پس از سفر پنج روزه خود به استان بوشهر، صبح امروز با بدرقه آیت الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حسنوند استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیون و سایر مسئولان استانی، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

حضرت آیت الله نوری‌همدانی در گفت‌وگویی با قدردانی از صمیمیت و همدلی مردم و مسئولان، مردم استان بوشهر را مردمی دین‌دار و ولایت‌مدار دانست و از ابراز احساسات مردم استان بوشهر در این سفر قدردانی کرد.

این مرجع عالیقدر تشیع مردم استان بوشهر را مردمی خونگرم و دلسوز انقلاب و نظام دانست و تاکید کرد: مسئولان باید قدر مردم ولایت‌مدار استان بوشهر بدانند و قدردان آنان باشند.

بر اساس این گزارش حضرت آیت الله نوری‌همدانی در این سفر ضمن دیدار با علما و طلاب استان و نیروهای مسلح استان، با مردم شهرستان دشتستان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار داشت.

ایشان در ادامه سفر به استان بوشهر از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد و از روند فعالیت این نیروگاه مطلع شد.

انتهای پیام/66006/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول