اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

کاندیدای اصلح کسی است که در خط ولایت فقیه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: ما یک خط داریم وآن خط ولایت مطلقه فقیه است و هرکس که در این خط قرار گیرد برای ما کاندیدای اصلح است.

کاندیدای اصلح کسی است که در خط ولایت فقیه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آین عبادی سیاسی و دشمن شکن نماز جمعه این هفته شهر کاکی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ص)، سالروز آغاز امام حضرت ولی عصر (عج) را به تمام مریدان آن حضرت تبریک گفت.

امام جمعه کاکی با اشاره به طرح مسئله انتخابات آزاد از سوی دشمنان خاطرنشان کرد: کلید واژه دشمنان در انتخابات امسال انتخابات آزاد است، همانگونه که در فتنه سال 88 از کلید واژه «تقلب» استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: کدام یک از انتخابات در طول این 28 سال آزاده نبوده است، اگر معنای انتخابات این است که فرد منتخب دو دستی کشور را دراختیار دشمنان اسلام و نظام قرار دهد این انتخابات آزاد نیست.

خطیب نماز جمعه کاکی تصریح کرد: کسانی که امروز حرفی برای گفتن دارند باید مرزشان را با دشمن مشخص کنند.

وی اضافه کرد: ما یک خط داریم و آن خط ولایت مطلقه فقیه است و هر کس که در این خط قرار گیرد برای ما کاندیدای اصلح است.

محمدی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: به فرموده مولای ما حضرت امام خامنه‌ای تحریک احساسات مردم درجهت ایجاد اختلاف و مأیوس کردن آنها نسبت به انتخابات خیانت به کشور است.

وی با اشاره به 29 دی ماه روز غزه به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و اظهار داشت: براساس بیان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مقاومت غزه و لبنان موجب بیداری اسلامی و جهانی شده است حرکت‌های عظیم اسلامی اخیر در دنیای اسلام، مقدمه تحولی بزرگ و حاکمیت اسلام است.

امام جمعه کاکی در پایان فرارسیدن میلاد با سعادت رسول مکرم اسلامی (ص) و آغاز هفته وحدت را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

انتهای پیام/66001/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول