اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان رضوی

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به مهمانشهر تربت جام آغاز شد

خبرگزاری فارس: پروژه گازرسانی به مهمان شهر تربت جام با حضور استاندار خراسان رضوی و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به مهمانشهر تربت جام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر پیش از ظهر امروز ضمن دیدار با تعدادی از اتباع و مهاجران ساکن در این شهرک، از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد و روند ارائه خدمات به اتباع و مهاجران افغان را مورد بررسی قرار داد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی و انسانی در سخت‌ترین شرایط، حتی در دوران دفاع مقدس همواره بهترین خدمات را برای اتباع و مهاجران افغان فراهم آورده و همانند شهروندان ایرانی از خدمات مختلف اجتماعی برخوردار بوده‌اند.

در ادامه، همزمان با حضور فروزان‌مهر و بازدید از کلینیک بهداشتی، درمانی، مدرسه و تعدادی آموزشگاه در این شهرک که در شهرستان تربت جام واقع شده و یکی از مراکز نمونه در ارایه خدمات و فراهم آوردن امکانات رفاهی،بهداشتی و آموزشی برای اتباع در سطح کشور به شمار می‌رود و حدود 5 هزار نفر در آن سکونت دارند، چندین پروژه خدمات‌رسانی به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این بازدید، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی درباره تعداد پروژه‌ها و اعتبار تخصیص یافته به آنها گفت: برای بهره‌برداری از پروژه گازرسانی، یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده که 350 میلیون تومان آن از طریق کمیساریای عالی سازمان ملل، 500 میلیون تومان از دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور و 550 میلیون تومان نیز از طریق اتحادیه گازرسانان استان، تامین اعتبار شده است.

محمد عجمی عنوان کرد: برای بهره‌برداری از کتابخانه عمومی این شهرک 20 میلیون تومان، بهسازی و مرمت منازل مسکونی 220 میلیون تومان، خرید خودروهای سبک و سنگین، شامل ماشین‌های ایاب و ذهاب، اطفاء حریق و آمبولانس 850 میلیون تومان و احداث سالن اجتماعات 50 میلیون تومان هزینه شده است.

در این بازدید فرماندار تربت جام ،مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی و تعدادی از مسئولان استانی، فروزان‌مهر را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/70008/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول