اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال محقق می‌شود

افتتاح و کلنگ‌زنی 4 خانه بهداشت در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار خانه بهداشت در جم طی دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 4 خانه بهداشت در جم

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: بهداشت و سلامت در جامعه امروز اهمیت بسیار زیادی دارد و توجه به مسایل بهداشتی و درمانی باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی افزود: در چند سال اخیر حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی بهبود چشمگیری داشته و رضایت‌مندی مردم را در بر داشته که امیدوار هستیم این روند با همکاری همه مسئولان تداوم داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خاطر نشان کرد: در شهرستان جم شاهد افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی هستیم و در تمام شهرها و روستاها اقدامات ارزشمندی در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی انجام شده است.

قاسمی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت خدمات نسبت به افزایش تجهیزات و امکانات بهداشتی در مراکز و خانه‌های بهداشتی اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در روستاهای شهرستان جم نیز در حد توان و وسع شاهد ارائه خدمات بهداشتی هستیم و خانه‌های بهداشت در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت جم از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار خانه بهداشت در جم خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال دو خانه بهداشت جدید افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین دو خانه بهداشت نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

قاسمی افزود: از همه مسئولان می‌خواهیم در امر بهداشت و درمان و افزایش خدمات بهداشتی همکاری کنند و با همکاری و همفکری دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول