اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

مجمع مشورتی برای سایر کمیسیون‎های شوراها تشکیل شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر گرگان با اشاره به تجربه موفقیت‎آمیز مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‎ها خواستار تشکیل چنین مجمعی برای سایر کمیسیون‎های شورای‎های اسلامی شد.

مجمع مشورتی برای سایر کمیسیون‎های شوراها تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ذبیح‎الله میقانی در حاشیه سی‌امین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‎ها در هتل شهاب گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برگزاری نشست‌های فصلی این مجمع در مراکز استان‌ها کمک زیادی به توسعه مدیریت شهری کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجمع مشورتی محل تبادل فکر و اندیشه و آگاهی از دیدگاه‎های متفاوت و بهره‎گیری از آنها در زمینه توسعه شهری است.

بررسی پیش‎نویس طرح نقش مدیریت شهری در سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به بررسی پیش‎نویس طرح نقش مدیریت شهری در سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گرگان اذعان داشت: این طرح با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع جوانان خراسان شمالی و با توجه به جایگاه سبک زندگی در دین اسلام تدوین شد. 

میقانی اضافه کرد: با استناد به ماده 71 قانون وظایف، تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آن شهرداری‎ها با در نظر گرفتن شرایط، امکانات و مقتضیات محلی ملزم به حمایت، پشتیبانی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت در چارچوب راهکارها در رابطه با آسیب‎شناسی و ارتقای سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در حوزه‎های مرتبط با مدیریت شهری می‎شوند.  

وی افزود: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، امام جمعه یا نماینده وی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، شهردار مرکز استان، نمایندگان صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، راهور و دو سازمان مردم‌نهاد در حوزه فرهنگی اعضای کمیته ارتقای سبک زندگی هستند.

نقش مدیریت شهری در سبک زندگی اسلامی- ایرانی در قم تصویب می‎شود

میقانی خاطرنشان کرد: پیش‎نویس طرح نقش مدیریت شهری در سبک زندگی اسلامی- ایرانی پس از بررسی نهایی در سی‌امین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گرگان در سی و یکمین نشست آن در قم تصویب می‎شود.

سی‌امین نشست یک‎روزه مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‎ها با حضور آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و اصحاب رسانه در هتل شهاب گرگان برگزار شد.

همچنین بیستمین نشست مجمع مشورتی بانوان کلانشهرها و مراکز استان‎ها روز جمعه، 29 دی ماه در گرگان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول