اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت ویژه شوراهای آموزش و پرورش برای پیشبرد مؤثر برنامه‌های آموزشی در استان شد.

استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست شوراهای آموزش و پرورش استان با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: خدمت در عرصه خطیر آموزش و پرورش توفیق ارزشمندی است که باید قدردان آن بود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضا و مسئولان شوراهای آموزش و پرورش استان، عملکرد این مجموعه‌ها را موفق ارزیابی کرد و گفت: شوراهای آموزش و پرورش استان قم جزو شوراهای فعال و توانمند کشور محسوب شده و کسب عناوین برتر کشوری توسط شورای استان در سه سال گذشته موید این مسئله است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان عزت، سربلندی، استقلال، خودباوری و کرامت و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناشی از جایگاه رفیع آموزش و پرورش دانست و گفت: تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش به عنوان ارزشی‌ترین نهاد، نیازمند همراهی و مشارکت جدی همگانی است.

پیریایی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و آموزشی استان وجود دارد گفت: در برنامه بازدید از مناطق هشت گانه شهر قم، سهم ویژه‌ای را برای بررسی مسائل آموزش و پرورش در نظر گرفته‌ایم که در قالب نشست‌هایی با دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان منطقه انجام خواهد شد.

استاندار قم همچنین با تاکید بر جایگاه مهم شوراهای آموزش و پرورش، لزوم استفاده از ظرفیت‌های ویژه این شوراها برای پیشبرد مؤثر برنامه‌های آموزشی در استان را خواستار شد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول