اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان:

خبرگزاری فارس اصفهان جزو دفاتر برتر استانی است

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان گفت: دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان همواره جزو دفاتر برتر استانی این خبرگزاری در کشور بوده است

خبرگزاری فارس اصفهان جزو دفاتر برتر استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن قانونی ظهر امروز در جریان بازدید شهردار اصفهان و هیئت همراه از دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس اظهار کرد: این خبرگزاری به استناد آمارهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام می‌کند و همچنین با رجوع به موتور سرچ‌های بین‌المللی جزو پربازدیدترین سایت خبری کشور است که تأثیرگذاری‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: از ابتدای تاسیس خبرگزاری فارس شاکله بسیار خوبی از اصولگرایان در این خبرگزاری فعالیت می‌کنند به گونه‌ای که از این خبرگزاری به عنوان صدای برون مرزی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد می‌کنند.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده بیش از 68 درصد از مطالب روزنامه‌ها و نشریات مکتوب از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های سایبری تأمین می‌شود، ادامه داد: با این حال کمترین حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های دیجیتال صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: روزانه به طور متوسط یک هزار و 300 تا یک هزار و 900 خبر در خبرگزاری فارس مخابره می‌شود و در صفحه استان اصفهان نیز حدود 60 خبر در روز منعکس می‌شود.

قانونی افزود: دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان همواره جزو دفاتر برتر این خبرگزاری در کشور بوده است.

انتهای پیام/63002/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول