اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهرضا:

به‌روز بودن از خصوصیات خبرگزاری فارس است / امنیت جامعه در اخبار مد نظر باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرضا گفت: خبرگزاری فارس توانسته تا با درج اخبار به روز و متناسب با شرایط جامعه نسبت به دیگر خبرگزاری ها عملکرد خوبی ارائه دهد.

به‌روز بودن از خصوصیات خبرگزاری فارس است / امنیت جامعه در اخبار مد نظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرسول کاظم‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس اصفهان با اشاره به اینکه باید سطح نوشتاری خود را برای انعکاس اخبار بالا ببریم، اظهار کرد: یکی از خصوصیات  رسانه که باید مد نظر قرار داده شود به روز بودن و انصاف در خبر است که از وظایف مهم رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مقایسه‌ای که در شورای اسلامی شهر شهرضا انجام شده به این نتیجه رسیدیم که خبرگزاری فارس توانسته با در نظر گرفتن شرایط جامعه و انتشار اخبار صادقانه متناسب با امنیت ملی دارای سطح نوشتاری خوب و با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده و همچنان بر این اصل تکیه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با اذعان بر اینکه رسانه باید علاوه بر انجام رسالت کاری خود نسبت به شاخص‌های امنیتی جامعه و نظم جامعه نیز نقش داشته باشند، ادامه داد: با توجه به حساسیت هایی که هم اکنون نظام جمهوری اسلامی دارد خبرنگار باید با مطالعه بالا برای درج خبر اقدام کند تا هرنوع خبر را منتشر نکند زیرا  فهم و دانایی خبرنگار می‌تواند به مراتب برای انعکاس اخبار صادقانه مؤثر و مفید باشد.

وی در پایان این بخش از صحبت خود اضافه کرد: همان‌طور که گفته شد خبرگزاری فارس با تربیت خبرنگارهای مجرب و تعهد به نظام توانسته تا در این راستا قدم‌های مؤثر بردارد و در پیشبرد اهداف نظام فعال و مثمرثمر ظاهر شود.

انتهای پیام/63015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول