اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درهفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور صورت می‌گیرد؛

قضاوت داور مازندرانی در بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داور مازندرانی بازی حساس دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز را قضاوت خواهد کرد.

قضاوت داور مازندرانی در بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز

به گزارش فارس از شهرستان ساری، این مسابقات که جمعه 29 دی انجام می‌شود دو داور مازندرانی به قضاوت خواهند پرداخت که یکی در بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به عنوان داور وسط و دیگری در بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان به عنوان کمک داور به میدان می‌رود.

دپارتمان کمیته داوری فدراسیون فوتبال اشکان خورشیدی داور بین‌المللی فوتبال مازندران را به عنوان قاضی میدان بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز انتخاب کرد.

این بازی که جمعه 29 دی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود، مصطفی فراهانی، غلام آموزگار به عنوان کمک‌های اول و دوم و همچنین محمدحسین اسدی به عنوان داور چهارم خورشیدی را در این بازی همراهی می‌کنند.

همچنین در بازی حساس دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان که روز جمعه 29 دی در مجموعه بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود، داور مازندرانی به قضاوت خواهد پرداخت.

در این بازی بهرام کیانی به عنوان کمک داور دوم از مازندران به همراه محسن فریمانی و قاسم واحدی تورج حق‌وردی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/86005/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول