اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم ووشوی فولاد ماهان:

صعود نکردن ماهان ربطی به ناداوری ندارد / برخی نفرات در حد انتظار ظاهر نشدند

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم ووشوی فولاد ماهان گفت: صعود نکردن تیم ماهان به مرحله نیمه نهایی در مورد حق کشی و ناداوری ارتباط نداشت و برخی نفرات تیم ما در حد انتظار ظاهر نشدند.

صعود نکردن ماهان ربطی به ناداوری ندارد / برخی نفرات در حد انتظار ظاهر نشدند

فرهاد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دلیلی ندارد که باخت به تیم دانشگاه آزاد اسلامی و صعود نکردن به مرحله نیمه نهایی را به مسائلی حاشیه‌ای مانند داوری نسبت بدهیم.

وی ادامه داد: تیم ماهان برای صعود به مرحله بعد به برتری برابر تیم دانشگاه آزاد نیاز مبرم داشت اما برخی از نفرات ما در جد انتظار ظاهر نشدند و با وجودی که روی برد تعدادی از آن‌ها حساب باز کرده بودیم، نتوانستند به پیروزی برسند.

مدیر فنی تیم ووشو فولاد ماهان با ارزیابی عملکرد تیم ووشوی فولاد ماهان در لیگ تصریح کرد: تیم ماهان برای نخستین بار در لیگ حضور پیدا کرده بود اما نتوانست نفرات خوبی را به خدمت بگیرد.

وی افزود: از لحاظ سرمایه گذار ی و مسائل مالی باشگاه ماهان به بهترین نحو عمل کرد اما بسیاری از ووشوکاران سرشناس از قبل در سایر تیم‌ها حضور داشتند.

فتحی به جذب دو ووشو کار چینی برای تیم ماهان اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در لیگ ووشو دو بازیکن چینی را به خدمت گرفتیم که حضور این دو بازیکن موجب بالا رفتن کیفیت فنی لیگ شد.

*بازگشت ووشوکاران چینی به کشورشان

این مربی با اشاره به بازگشت دو ووشو کار چینی به کشورشان تصریح کرد: این دو ووشو کار ویزای مدت دار داشتند و پس از اینکه مسابقات هفته هفتم و هشتم لیگ به تاخیر افتاد، توانستیم برای یک هفته دیگر این دو ورزشکار را در کشور نگه داریم اما پس از پایان مسابقات به کشورشان بازگشتند.

فتحی حضور تیم ماهان در لیگ ووشو را اتفاق خوبی توصیف کرد و یادآور شد: حضور بخش خصوصی در ورزش و سرمایه گذاری آن‌ها در این حوزه اقدام ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول